Konferencje, imprezy integracyjne, szkolenia team buildingowe i inne zebrania biznesowe powinny być organizowane w odpowiednich miejscach. Wybrana sala musi być przystosowana do typu spotkania. Musi zapewnić uczestnikom pełen komfort i swobodę podczas kilkugodzinnych posiedzeń. Dużą popularnością wśród organizatorów takich wydarzeń cieszą się obiekty konferencyjne w górach. Dlaczego warto wybrać takie miejsca?
Czego się dowiesz z artykułu?
W sercu malowniczych krajobrazów, otulone majestatycznym spokojem gór, znajdują się obiekty konferencyjne, które stanowią wyjątkowe miejsce na organizację szkoleń, warsztatów czy spotkań integracyjnych. Wybór obiektu konferencyjnego w górach to nie tylko decyzja o lokalizacji, ale przede wszystkim inwestycja w kreatywność i produktywność zespołu. Miejsce z duszą, inspirowane naturą, sprzyja wymianie myśli, budowaniu zespołu oraz ucieczce od codziennej rutyny biurowej. Kierując się kilkoma kluczowymi kryteriami, można wybrać lokalizację, która nie tylko wzbogaci cel spotkania, ale także stanie się niezapomnianą przygodą dla wszystkich uczestników.
Miejsce z duszą – co sprzyja kreatywności i produktywności?
Wiele firm organizuje cykliczne konferencje czy spotkania dla pracowników lub partnerów biznesowych. Celem takich zebrań zwykle jest podsumowanie dotychczasowych działań, przedstawienie i wprowadzenie nowych produktów na rynek, czy też rozmowy o dalszych losach przedsiębiorstwa. Bardzo często nie da się omówić wszystkich kwestii na kilkugodzinnym spotkaniu, dlatego też organizatorzy zwykle decydują się na kilkudniowe zebrania. Takie rozwiązanie umożliwia dokładniejszą i, co najważniejsze, spokojniejszą analizę bieżących spraw.
Spotkanie biznesowe powinno odbywać się w odpowiednio przystosowanym miejscu. Najlepszym wyborem jest obiekt, który dysponuje przestronną salą konferencyjną ze wszystkimi niezbędnymi sprzętami, a także jest w stanie zapewnić uczestnikom komfortowe miejsca noclegowe oraz smaczne i pożywne posiłki. Budynek powinien znajdować się w spokojnym miejscu. Atrakcyjna, zielona okolica sprzyja produktywności i rozbudza kreatywność. Dzięki temu spotkanie jest przyjemniejsze i prowadzi do osiągnięcia wyznaczonych celów.
Eventy w górach
Dużą popularnością cieszą się obiekty konferencyjne w górach. Południe Polski to niezwykle malowniczy region, który przez cały rok przyciąga do siebie mnóstwo osób z różnych części kraju. Jest to idealne miejsce zarówno na spokojny odpoczynek w gronie najbliższych z dala od miejskiego zgiełku i szybkiego życia, jak i na produktywne spotkanie biznesowe z pracownikami lub kontrahentami.
Dwór Korona Karkonoszy dysponuje kilkoma salami idealnymi na konferencje, szkolenia dla pracowników czy inne spotkania biznesowe. Jedną z nich jest przestronna sala „Refektarz”, która może pomieścić nawet 90 osób. Pomieszczenie zostało wyposażone w klimatyzację oraz wszystkie niezbędne sprzęty. Uczestnicy spotkań mają do dyspozycji osobne wyjście do ogrodu oraz własne zaplecze cateringowe.
Jak zachęcić do uczestnictwa w konferencji?
Konferencja – jak ją uczynić atrakcyjną? Jak zapewnić frekwencję podczas prelekcji i wykładów? Organizacja konferencji to niełatwa sprawa. Wiadomo, że organizatorom dużych, otwartych eventów zależy na ściągnięciu jak największej liczby gości. Jeśli jest to wydarzenie branżowe lub naukowe, to warto postarać się, by uczestniczyły w nim osoby uznane za autorytety, osoby wpływowe w danej dziedzinie. Takie osobistości już samą swoją obecnością podniosą prestiż wydarzenia i nadadzą mu wyższą rangę.
Co może sprawić, że zainteresujemy potencjalnych uczestników tematyką i zachęcimy do uczestnictwa? Oczywiście kampanie promocyjne i informacyjne, bezpośrednie dotarcie do tych osób i atrakcyjne wydarzenia towarzyszące konferencji – tego typu działania na pewno w tym pomogą.
Zatem jak zachęcić do uczestnictwa w konferencji? Pamiętajmy, że dla wielu ludzi również atrakcyjność i rozpoznawalność miejsca, do którego mieliby się udać, też będzie dużą zachętą. Są takie obiekty konferencyjne w górach, do których właściwie wszyscy chętnie pojadą. A wiadomo, że im więcej uczestników i wydarzeń towarzyszących, tym lepiej. Można też przy okazji w taki właśnie sposób promować markę albo określony produkt.
Hotele konferencyjne w górach
Góry mają w sobie coś magicznego. Majestatyczne szczyty, rozległe połoniny, rwące potoki tworzą niepowtarzalny klimat. Dlatego właśnie hotele konferencyjne w Polsce cieszą się dużą popularnością, zarówno wśród krajowych uczestników eventów, jak również wśród gości z zagranicy. Jest wiele obiektów konferencyjnych, które wcale nie ustępują jakością i standardem tym znanym z innych krajów. Co więcej, niektórzy zagraniczni uczestnicy konferencji i eventów uważają, że niektóre obiekty konferencyjne w polskich górach przewyższają te zachodnie dbałością o detale i indywidualnym podejściem do uczestników.
Warto pamiętać, że w Polsce mamy sporo zupełnie nowych albo zmodernizowanych, a jednocześnie nawiązujących do tradycyjnych obiektów pensjonatów, hoteli, pałacyków czy dworów. Stare, urokliwe pałace i wyjątkowe zamki doczekały się remontów. Zostały przystosowane do współczesnych standardów i idealnie nadają się do organizacji konferencji, szkoleń i eventów.
Naturalne zatem, że hotele konferencyjne w górach są często wybierane na miejsce międzynarodowych konferencji, spotkań czy sympozjów. Niektóre z nich, jak choćby Międzynarodowe Forum Ekonomiczne, na stałe wpisały się już w kalendarz spotkań ludzi ze świata biznesu i ekonomii.
Obiekty konferencyjne w górach – miejsce na integrację pracowników?
Dobra atmosfera w miejscu pracy to podstawa! Kiedy pracownicy potrafią się dogadać i pozostają w dobrych, przyjacielskich relacjach, ich działania są bardziej efektywne. Zespół funkcjonuje sprawniej i osiąga lepsze rezultaty, oferując swoje usługi czy produkty na rynku.
Doskonałym sposobem na stworzenie pozytywnej atmosfery między członkami firmowej załogi jest organizacja cyklicznych imprez integracyjnych. Wydarzenia integracyjne stwarzają znakomite warunki do rozmowy na tematy inne niż praca i pozwalają zbudować przyjacielskie więzi między pracownikami. Można podzielić się doświadczeniami zarówno zawodowymi, jak i swoją pasją czy zainteresowaniami.
Szukasz atrakcyjnego obiektu konferencyjnego w górach?
Jak wybrać miejsce na imprezę integracyjną? Obiekty konferencyjne w górach to świetne miejsca na wyjazdy integracyjne dla pracowników. Otoczenie malowniczej, zielonej natury doskonale odpręża i redukuje stres związany z codziennymi obowiązkami służbowymi. Stwarza idealne warunki do lepszego poznania współpracowników i umocnienia przyjacielskich więzi. Dwa czy trzy dni spędzone w takim miejscu bez wątpienia poprawią relacje między pracownikami, co przełoży się na poprawę atmosfery w pracy.
Na wyjeździe integracyjnym nie może zabraknąć imprezy z ciekawym menu i orzeźwiającymi drinkami. Można postawić na tradycyjne przyjęcie w sali balowej lub na szaloną zabawę tematyczną. Wieczorek taneczny w stylu lat 20., czy też egzotyczna impreza integracyjna w hawajskich rytmach – liczy się kreatywność! Pracownicy z pewnością długo nie zapomną takiego wydarzenia.
Konferencje w górach – catering
Chcesz zrobić wrażenie na gościach konferencyjnych? Zastanawiasz się, jak i gdzie zorganizować konferencję? Jak wybrać miejsce na imprezę integracyjną, szkolenie czy konferencję? Możemy ci pomóc! Doradzamy góry. Konferencje w górach kojarzą się z pięknymi widokami, dobrą kuchnią i prestiżem. Chyba każdy lubi od czasu do czasu zorganizować sobie wyjazd w góry. A wyobraźmy sobie teraz sytuację, że właśnie tam będziemy mieli okazję spędzić trochę czasu. W dodatku na koszt organizatora albo swojej firmy.
Pamiętajmy, że wcale nie chodzi o to, żeby to wygórowana cena za hotel była głównym czynnikiem nadającym odpowiednią rangę eventowi firmowemu. Hotel w górach przez samą swoją lokalizację wynosi nasze spotkanie na wyższy poziom. Jeśli i tak musimy zrealizować pewne plany biznesowe, odbyć kilka ważnych spotkań służbowych i możemy to zrobić w miejscu, do którego od dawna nas ciągnie. Szkoda byłoby nie skorzystać z takiej okazji. Organizacja konferencji właśnie w górach na pewno okaże się strzałem w dziesiątkę!
Obiekty konferencyjne w górach – jak wybrać odpowiednią lokalizację?
Zgrany zespół pracowniczy odnosi spektakularne sukcesy na rynku. Sprawnie wykonuje powierzone zadania i efektywnie realizuje założone cele. Zgrany zespół czerpie maksimum z potencjału i umiejętności każdego członka. Komunikacja w grupie przebiega dynamicznie, a wszelkie konflikty są rozwiązywane w mgnieniu oka. Tylko jak zbudować taki zespól, kiedy na drodze wciąż pojawiają się nowe problemy?
Bardzo pomocne mogą okazać się szkolenia integracyjne i warsztaty team buildingowe. Zajęcia skupiają się na jednej, konkretnej trudności, z którą boryka się grupa pracownicza. Może być to na przykład zła komunikacja, spadek motywacji do działania, nadmierny stres, czy też słaba znajomość poszczególnych członków grupy. Specjalne, odpowiednio dopasowane gry i zabawy integracyjne prowadzone przez doświadczonych trenerów pomagają uczestnikom zrozumieć i pokonać problem. Efektem takich działań jest silny, sprawnie funkcjonujący zespół pracowniczy, którego członkowie wzajemnie się wspierają i dążą do realizacji wspólnych celów.
Miejsce na konferencję
Wszyscy wiemy, że uczestnicy konferencji każde wydarzenie firmowe oceniać będą głównie przez pryzmat miejsca, w którym się znajdą. Postarajmy się, by nie był to kolejny anonimowy obiekt, lecz ciekawy butikowy hotel, mający swój styl i charakter. Jak więc wybrać hotel na wyjazd firmowy? To pytanie zawsze zadają sobie organizatorzy wyjazdów. Podpowiadamy – najważniejsza jest lokalizacja!
Najlepiej, by miejsce na konferencję położone było w atrakcyjnej miejscowości. Wszystko jedno, czy będzie to hotel w wielkim mieście, w górach czy nad morzem. Ważne, by był efektownie usytuowany i dysponował odpowiednim zapleczem. Wiadomo, że konferencje często gromadzą duże rzesze uczestników, nawet kilkaset osób i wszystkim trzeba zaproponować nie tylko dobre warunki do obradowania i dyskusji, ale też zwykle zakwaterowanie. Duża, doskonale zaaranżowana część hotelowa, kilka sal konferencyjnych w różnych rozmiarach i urządzonych w różnych stylach, a do tego wielki ogród z miejscem na grilla i ognisko – to zawsze się sprawdzi!
Jakie warunki muszą spełniać sale konferencyjne w górach?
Piękne położenie obiektu konferencyjnego w górach oraz profesjonalna i miła obsługa to szalenie ważne elementy składowe całego eventu. Głównie na tej podstawie oceniana będzie nasza impreza. Jednak jego zaplecze techniczne, wyposażenie i odpowiedni, nowoczesny standard materiałów audiowizualnych też będzie wpływał na to, jak uczestnicy ocenią organizatora. Najważniejszym elementem są sale konferencyjne. Najlepiej, by można było podziwiać stamtąd piękne widoki, nawet jeśli miałoby to trochę rozpraszać uczestników konferencji. Po obradach i szkoleniach dobrze by było zapewnić im jakieś fantastyczne atrakcje na imprezy firmowe. Albo zaproponować ciekawe wycieczki górskimi trasami. Lub zaprosić do ogrodu z pięknym widokiem podczas przerwy na kawę.
Spotkania firmowe, narady, szkolenia czy konferencje nie muszą i nie powinny być nudne. Oczywiście są rzeczy, które trzeba omówić, podsumować lub zaplanować, ale korzystajmy z technik utrzymania uwagi słuchacza. Wprawdzie przerywniki, żarty i przerwy kawowe pozwalają złapać oddech i dają nieco wytchnienia, ale czy rzeczywiście tak to się musi odbywać? Dlaczego właściwie nie przenieść wszystkiego w jakieś ciekawe miejsce i zmienić konwencję na nieco luźniejszą?
Na przykład obiekty konferencyjne w górach – oferują pełne zaplecze, ale też jeszcze dodatkowy bonus w postaci atrakcyjnej lokalizacji i wyjątkowej atmosfery. Tutaj każdy problem można rozwiązać w błyskawicznym tempie. Dlaczego? Bo wszyscy tego chcą, marząc tylko o tym, by pójść na górską wędrówkę. W górach jest nieco lżejsza atmosfera. I nie chodzi tylko o powietrze, którym oddychamy. Chodzi o klimat współpracy, radości i swobody. Łatwiej tu się odprężyć i przyjąć coś do wiadomości, nawet jeśli chodzi o niezbyt miłe komunikaty. Również niesamowite przestrzenie i zmiana perspektywy sprzyjają świeżemu oglądowi.
Szkolenia w górach
Organizacja takich wydarzeń w miejscu pracy nie jest najlepszym rozwiązaniem. Dlaczego? Firmowe pomieszczenia nie stworzą dogodnych warunków do rozwiązywania problemów, z którymi boryka się zespół. Członkowie grupy nie skupią całej swojej uwagi na zadaniach, które w konsekwencji nie przyniosą maksymalnych efektów.
Szkolenia i warsztaty integracyjne powinny odbywać się w neutralnych lokalizacjach. Idealnie sprawdzą się obiekty konferencyjne w górach. Sala konferencyjna czy ogród przynależący do obiektu to doskonałe miejsca na zadania, gry i zabawy, których celem jest wzmocnienie zespołu. W pomieszczeniach balowych można zaś zorganizować przyjęcia, które będą znakomitą formą odpoczynku od codziennych obowiązków służbowych. Po długich dniach pełnych ciekawych aktywności pracownicy będą mogli udać się na spoczynek w hotelowych apartamentach.
Organizacja imprez firmowych w obiektach konferencyjnych w górach to znakomity pomysł! Najważniejsze to znaleźć miejsce idealnie dopasowane do wymagań i charakteru wydarzenia. Dzięki temu wyjazd firmowy będzie efektywny i przy okazji bardzo przyjemny.
Karkonosze to najciekawsze, a przez to najchętniej odwiedzane pasmo górskie w Sudetach. Po angielsku i niemiecku noszą nazwę Gór Olbrzymich. Warto przekonać się, dlaczego? Może dlatego, że oferują wiele atrakcji. Może nie są najwyższe, ale pełne magii i wyjątkowej atmosfery.
Jeśli organizujemy konferencję, możemy być pewni, że znajdziemy w Karkonoszach przeróżne sale konferencyjne. Góry te od wieków przyciągały różne ciekawe postaci, na przykład górskich rycerzy-rabusiów czyli raubritterów czy różnych opryszków spod ciemnej gwiazdy. Ale też, co ciekawe, osadników z dalekiego Tyrolu, tkaczy i miłośników magii. Mało znany jest również fakt, że to właśnie w Karkonoszach, w Sosnówce, powstało jedno z pierwszych górskich osiedli willowych, głównie dla najbogatszych wrocławian. Dziś ta miejscowość letniskowa rozkwita na nowo. Góry to niejedyny atut tej miejscowości. Od niedawna znajduje się tam też sztuczny zalew. Takie połączenie tworzy rzadki, nawet w górach, klimat i daje wiele możliwości do uatrakcyjnienia na przykład konferencji czy firmowego wyjazdu integracyjnego.
W Sosnówce można znaleźć bardzo atrakcyjne miejsca na eventy firmowe. Na przykład Dwór Korona Karkonoszy oferuje do wyboru kilka sal konferencyjnych oraz wielki ogród, idealny na imprezy w plenerze.
Obiekty konferencyjne w górach – co się liczy?
Niezależnie od tego, czy naszą konferencję zorganizujemy w majestatycznych górach, nad błękitnym morzem czy w tętniącym energią centrum dużego miasta albo nad urokliwym jeziorem, są pewne stałe elementy, które trzeba wziąć pod uwagę. Jednym z nich i być może najważniejszym jest to, jak goście poczują się w wybranym przez nas obiekcie konferencyjnym. Bardzo istotne jest, jakie odniosą pierwsze wrażenie? Czy będzie to efekt pozytywnego zaskoczenia i tak zwanego efektu wow, czy też już na wstępie będą bać się wypakować walizki… Wizualna strona obiektu, jego otoczenie i standard, ale także wygoda i czas dojazdu oraz dostępność miejsc parkingowych będą miały znaczenie.
Konferencja w górach?
Jakość i doświadczenie obsługi to kolejny element, który trzeba brać pod uwagę oceniając obiekty konferencyjne w górach. Poziom pracy personelu hotelowego bezpośrednio przełoży się na zadowolenie u klienta, bądź jego brak. A przecież to właśnie nasi goście będą nas później oceniać. I nawet jeśli merytorycznie konferencja będzie ciekawa, to z uwagi na ewentualne różne drobne dolegliwości mogą nie chcieć brać udziału w organizowanych przez nas kolejnych eventach. Tego typu niedociągnięcia mogą zniechęcić nawet najbardziej entuzjastycznie nastawionych do konferencji czy eventu uczestników.
Obiekty konferencyjne w górach – co się liczy najbardziej? Inne korzyści z wyboru takiej lokalizacji to też zapewnienie atrakcyjnego miejsca do integracji pracowników i ekspertów wielu dziedzin. Obiekty hotelowe w górach nastawione są właśnie na taki sposób działania, aby było się gdzie spotykać, rozmawiać i wspólnie bawić.
Atmosfera – największy plus obiektów konferencyjnych w górach
Konferencja i góry to połączenie idealne! Konferencje w górach bez wątpienia mają swój klimat. Wyobraźmy sobie jesienną aurę, przebarwiające się liście i widoki na stare lasy z pełną paletą ciepłych kolorów… Albo ośnieżone szczyty gór i rześkie powietrze, a po spacerze degustację lokalnych nalewek w sali kominkowej.
Sale konferencyjne w górach powinny być przystosowane do spotkań i szkoleń. Ale obiekty konferencyjne w górach muszą także mieć szerokie zaplecze rekreacyjne i wypoczynkowe. W trakcie spotkań firmowych i konferencji często pojawiają się spontanicznie pomysły na tańce albo ognisko integracyjne. Dlatego trzeba sprawdzić, czy wybrany przez nas obiekt na konferencję dysponuje na przykład grillem i odpowiednią przestrzenią do wspólnej zabawy. Centrum imprez plenerowych zawsze sprawdzi się podczas eventów, szkoleń i konferencji. Rekreacja na świeżym powietrzu po naradach i wykładach ucieszy wszystkich uczestników.
Najczęściej zadawane pytania
Czy obiekty konferencyjne w górach świadczą kompleksowe usługi?
W górach, na przykład w Karkonoszach, znajdziemy wiele obiektów eventowych i konferencyjnych. Oczywiście świadczą one kompleksowe usługi klientom w ramach przemysłu spotkań. Dwór Korona Karkonoszy w Sosnówce koło Karpacza, firma eventowa z wieloletnim doświadczeniem, oferuje klientom biznesowym sale konferencyjne, salę balową, catering, noclegi dla gości, Centrum Imprez Plenerowych oraz 113 atrakcji, gier i zabaw na imprezy firmowe.
Dlaczego w górach warto zorganizować konferencję?
Organizacja konferencji w górach ma wiele zalet. Oto kilka z nich: świetne warunki do pracy i odpoczynku; piękne otoczenie; możliwość skorzystania z wielu atrakcji (narty, trekking, paralotnie, rafting, loty balonem, kulig); cisza i spokój; doskonałe warunki do integracji firmowej. Dzięki wspólnym wycieczkom uczestnicy mogą poznać się bliżej i nawiązać trwałe kontakty, co pozytywnie wpłynie na atmosferę w pracy. Bogata baza hotelowa i gastronomiczna zachęcają do organizacji eventów firmowych właśnie w górach, na przykład w Karkonoszach.
Obiekty konferencyjne w Karkonoszach?
W Karkonoszach nie brakuje obiektów konferencyjnych. Specjaliści z sektoru MICE często wykorzystują ten region do organizacji różnego rodzaju imprez firmowych: konferencji; warsztatów; kongresów; spotkań integracyjnych; imprez team buildingowych; balów i ognisk firmowych. Bez trudu znajdziemy tam bogatą bazę gastronomiczną i noclegową na firmowe eventy. A wspaniała panorama gór uprzyjemni każde szkolenie i konferencję.